A Bisexual Man With Two Penises Answered Questions On Reddit AMA

The internet was sent into a frenzy yesterday, after a bisexual man with two penises answered questions from curious Reddit users.

Diphallia is a rare medical condition in which a male infant is born with two penises and typically occurs in 1 in 5.5 million men in the U.S.

He answered questions under the username “DoubleDickDude,” and provided answers to every question you may or may not have wanted to know about a man born with two penises!

To see his two penises click the very NSFW link HERE. And one of him erect HERE.

Here is some of what we learned from DoubleDickDude (DDD) today:

Have you ever had any special reaction from a doctor with this?

DDD: Yeah, one grabbed like five others in the building. That was the last time my mom let anyone examine me for any reason besides personal check-ups. She said “my son is not a freak show” and slapped one of them. lol

Do they both hang to one side of your pants, or do they split the seam?

DDD: when i go commando, which is almost always except in winter, they take their own sides. the seam can be a pain sometimes because the skin between them is a little delicate and sensitive.

Has having both ever landed you in a situation where you wish that you only had one normal penis?

DDD: Two words: High school.

Are there any medical complications?

DDD: My prostate gets inflamed if I dont ejaculate enough. I’m probably the only guy with a legit reason to orgasm at least once every day or two days. My prostate gets stimulation from both cocks and creates a lot of seminal fluid. So when i cum it has to be squeezed every few days to get all the excess out. otherwise it feels bloated and painful.

Are you a Ghostbusters fan? Have you ever crossed the streams?

DDD: HAHAHAHAHAHA. you can never cross the streams, it would be bad.

Do you shower at the Y or wait until you get home? How do you deal with the triple takes? I’m assuming you get stares and not just sneak-a-peaks.

DDD: I generally avoid public bathrooms and if I do use one i try to use the stall and not a wall urinal. There’ve been times where I’ve had to use the urinal and because i have one muscle that controls my piss, it lets the stream flow out both my dicks. so unless i pinch off one of them it comes out both and that doesnt feel good. So I have to take both out to pee. Yeah Ive gotten stares and even had a few guys at various times go HOLY SHIT.

Do you have a favorite?

DDD: Yes. the right one. The left one has a grudge against me for it too. lol

Was there a reason your parents didn’t consider having the ‘second’ one removed when you were a kid?

DDD: Yeah. Because I was born with it for a reason. My mom admitted recently she had no idea what that reason was, but it’s there so it stays there. Glad she did, after everything because I really am one in millions. besides the ego boost it really makes a person feel special knowing there is likely no one else like you alive right now.

Ever gotten a blowjob from two girls/man at the same time?

DDD: Yep

Have you ever considered a career in porn? Serious question.

DDD: Yes I did, a few years ago. But decided against it. its one thing to be unique its another thing to be a novelty. i’d only be popular for so long and then i’d just be another blip in the hiccup of the porn business. the pay is shit from what ive seen and I don’t need money, I’m comfortable now. Besides, i can’t figure a value for my dignity. the only reason I let photos out is because i thought people might like to know, at least one guy with two normal dicks exists. all the others are pretty scary looking and i feel for them.

What type of reaction do you get from women you are with ?
Do you tend to warn them before hand ?

DDD: I’ve been in a serious relationship with a girl and a guy for a while now. I call it monogamous because we are exclusive. She enjoys it. The three girls before her enjoyed it. It’s sort of, made a few run screaming in the past. Usually the ones I get to know well before we date are cool with it. I dont talk about it otherwise, like if im not going to have sex with you, you wont know i’ve got two dicks. lol

Have you ever considered getting one removed?

DDD: in my mid teens. Yeah. Now, hell no.

How do women react when they find out?

DDD: varies from girl to girl. Some have been like WOW. some have been like THATS FAKE! some have freaked out like, called me names. Most are pretty curious, but i dont have casual sex anymore, i stopped a few years back. Didnt like the empty feeling inside after a 1 night stand. did a lot of those in my late teens. A LOT of them. but for the most part, girls were nervous and some changed their mind at the last minute. dudes NEVER change their mind, they always want it even if they’re freaked out a little. lol

Can one be hard and the other not?

DDD: always starts that way. left one starts to get semi first, then stops at a certain point. Right one then gets rock hard and if I’m horny enough the left one will continue to stiffen up and get bigger. Once or twice, with a cock ring on, they’ve both been equally rock hard.

Just to summarize what we’ve learnt.
He’s bisexual. He’s attractive. He’s lives in a threesome. He likes fisting others and being fisted. He likes putting things down his urethra. He casually mentions the time six people had sex with him simultaneously. He shoots 12 times when he cums. Straight men magically turn bicurious around him.
And on top of that, he has two penises.
Well played, God. Good to know you didn’t waste that extra penis on a prude.

DDD: LOL! oh that last part was the best. lol Thank you for that! 🙂


hottie

Original questions:
He MUST ejaculate at least once a day…really!
wow

The High School locker room was a bit rough for him:

wow1

Mom did not take kindly to doctors reaction to her son:
wow2

Do they hang on the right or the left?
wow3

Yes, he uses both to pee:

wow5

Do you have a favorite?

wow6

Ever had two BJs at once?

bj

Ever consider a career in porn?
porn

Any problems dating men or women?

wow7

How do women typically react?
women

Have you ever considered getting one removed?

now

Do they both always get hard?
hard

Here is a full summary of everything you need to know about “DoubleDickDude”:
summary